Φωτογραφίες-Gallery

MERCEDES 0302 (No 63 ΑΓΡΙΝΙΟΥ)

     Καλοσυντηρημένο οικονομικό όχημα,αξιοπρεπέστατο στο δρόμο(για την εποχή του).Ήξερες όταν το έβλεπες ότι θα φτάσεις στον προορισμό σου στην ώρα σου(π.χ.ΑΘΗΝΑ-ΑΓΡΙΝΙΟ με fairy-boat 4 ώρες)Ο οδηγός ευγενικός πάντα με το χαμόγελο.Εδώ το βρίσκουμε λίγο πριν πουληθεί σε πρατήριο κοντά στο νέο σταθμό κτελ. Αν έφυγε για Αλβανία ίσως δουλεύει ακόμη(παρόμοιο-1,παρόμοιο-2 ,παρόμοιο-3,παρόμοιο-4).Very economy bus.This worked in Greece from 70s to 00s.Was reliable bus(190ps).Τhe vehicle had 49 seats and 5 speeds.Max speed 108km.(similar-1,similar-2, similar-3,similar-4).Made in Greece].

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

DAF 260ps( No 118 ΑΓΡΙΝΙΟΥ)
   
      Μάλλον είχε έδρα τη Ναύπακτο.Δυνατό αυτοκίνητο.Σε ανηφόρες πολύ δύσκολα "κατέβαζε" 4η(ίσως μόνο στην κλεισούρα).Εξάρι σασμάν και βοηθητίκο.Ο οδηγός ευγενικός .Εδώ βρίσκεται εγκατελειμμένο σε χωράφι κοντά στον Κουτέρη, ίσως το 2003-2004.Μάλλον κόπηκε για παλιοσίδερα.[This was bus brand DAF. The bodywork of the bus manufactured the same as in the previous bus  because so they had same bodywork spares.This made itineraries in Greece from 70s to 00s.Τhe vehicle was possible on updraft and had 6 speeds and 50 seats.Max speed 110+km.Made in Greece].

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 ATLAS-SETRA(Νο 101 ΑΓΡΙΝΙΟΥ)
 
          Καλή ανάρτηση .Τα αυτοκίνητα αυτά όμως ταλαιπώρησαν πολύ τους ιδιοκτήτες και μερικές   φορές και τους επιβάτες με βλάβες στους δρόμους.Πολλές φορές άλλαζαν μηχανές.Το συγκεκριμένο πιθανόν εγκαταλείφθηκε με μηχανή 0303 και εξάρι σασμάν.Ο οδηγός σε σχέση με τις δυνατότητες του οχήματος μπορεί να χαρακτηριστεί, κάποιες φορές,  γρήγορος.Κόπηκε κι αυτό  για παλιοσίδερα.Πολλά τέτοια λεωφορεία βρίσκεις ακόμη και σήμερα στην ανατολική Ευρώπη.[This was bus brand SETRA.In greece called ATLAS.These busses many times changed engines.  Most of them had  motor-MAN(190ps or 240ps or 280ps) .To bus of gallery had engine mersedes 0303.Τhe vehicle  had 6 speeds and 51 seats.Max speed 110+km.Made in Greece].


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
MAN BUSSING HELLAS SS500(240 ps)
      Ένα από τα πολλά ΜΑΝ-ακια που κυκλοφόρησαν μετά τη δεκαετία του 80' σ' όλη την Ελλάδα.Άλλαξαν πολλές φορές χέρια από κτελ σε κτελ.Το αμάξωμα ελληνικής κατασκευής από τη SFAKIANAKIS. Δυνατά αυτοκίνητα,εκείνα των 40 θέσεων,με μηχανή 240ps.Μάλλον όμως δεν είχαν μεγάλη τελική.Εκείνα των 50 θέσεων ήταν μέτρια στις ανηφόρες αλλά στις ευθείες μπορούσαν να ξεπεράσουν τα 120χμ .Οι χρόνοι των δρομολογίων σχεδόν πάντα ήταν πολύ καλοί.(ΑΘΗΝΑ-ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ3:15')(παρόμοιο-1,παρόμοιο-2,παρόμοιο-3,παρόμοιο-4).Τhese busses had 40 or 50 seats and 6 speeds(240ps).Max speed 110km-130km.This made itineraries in Greece from 80s to 00s.Made in Greece]
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

VOLVO SBAV 260ps
      Ήταν το Νο65 Αιτ/νιας.Αντικατέστησε ένα magirus-deuz.Τα βρίσκαμε και τα δυο πολλές φορές στην είσοδο της Παραβόλας.Εκεί εγκαταλείφθηκε το εικονιζόμενο.Το όχημα δούλεψε τα περισσότερα χρόνια στο ΚΤΕΛ Ιωαννίνων και μετά ήρθε στο Αγρίνιο.Είχε απλό εξάρι σασμάν και στο δρόμο καλές κλασικές (όχι κάτι ιδιαίτερο) για ένα VOLVO επιδόσεις.Ο οδηγός προσεκτικός.Είχε πλαίσιο με τετράγωνα φτερά, κάτι που σημαίνει ότι ήταν δεύτερης γενιάς 50νταρι VOLVO αφού τα πρώτα είχαν κυκλικά φτερά(παρόμοιο-1,παρόμοιο-2,παρόμοιο-3,παρόμοιο-4,παρόμοιο-5).[This was bus brand VOLVO.This bus had 49 seats and 6 speeds(260ps).Max speed 120+km.This made itineraries in Greece from 70s to 00s.Made in Greece from factory SARAKAKIS].

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
MERCEDES 0303 (No 99 ΑΓΡΙΝΙΟΥ)

   Ήταν το μοναδικό 0303 στην Αιτ/νια που αγοράστηκε από τη biamax απευθείας(1979).Καλοσυντηρημένο μέχρι το τέλος του(2004).Οι επιδόσεις του ήταν κλασικές επιδόσεις ενός 0303 ,χωρίς βοηθητίκα ή επεμβάσεις στο μοτέρ.Εδώ είναι αραγμένο για ανταλλακτικά σε συνεργείο κοντά στον Κουτέρη.Λίγο αργότερα έγινε παλιοσίδερα.[This bus was brand Mercedes 0303(260ps).This bus had 51 seats , 6 speeds and made in Greece from factory biamax.Max speed 120+km.This made itineraries in Greece from 1979 to2004].
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

MERCEDES 0302 (No 123 ΑΓΡΙΝΙΟΥ)
             Τελείωσε την αποστολή του το2004 Πρέπει να ήταν "εκ μεταγραφής" στο Νο123.Εδώ το βρίσκουμε στη Μακρυνεία.Δεν γνωρίζω τι απέγινε.This bus is the same to the first. Manufacturing factory was the Biamax in Athens.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

MAGIRUS DEUZ (ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ-ΑΓΡΙΝΙΟ)

                  Tο όχημα αυτό ήταν για χρόνια σε τουριστικό γραφείο στο Αγρίνιο.Δεν ήταν πενηντάρι αλλά πρεπει να είχε περισσότερες απο 40 θέσεις.Μοντέλο ίσως πριν το 1975, έκανε ταξίδια μέχρι και τη δεκαετία του 2000.[This bus was brand Magirus Deuz(232ps).This bus had 45 seats , 5 or 6 speeds and made in Greece.This bus went travels(recretion)from 70s to 00s].   
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

MERCEDES 0303 (No 136 ΑΓΡΙΝΙΟΥ)
            Λίγα χρόνια δούλεψε στην Αιτωλοακαρνανία.Δεν γνωρίζω από ποιό νομό προήλθε.Ήταν κατασκευής biamax (απ' ότι δείχνουν τα παράθυρά του).Εδώ το βρίσκουμε αραγμένο κάπου δίπλα στην εθνική οδό μεταξύ Συκιάς-Ερμίτσας.Πιθανόν έφυγε για Αλβανία.This bus is the same to the Νο99.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου